Моё кредо



Моє педагогічне кредо
Вчитель про професію вчителя
Чому я обрала професію вчителя?

Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Хіба могла я обрати іншу професію? Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. І тому оволоділа комп’ютером, тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко. Постійно відчуваю підтримку й взаєморозуміння свого чоловіка. Він хоч і не педагог, але розуміє мої вчительські проблеми. А це так важливо!                                                                                               
* * *
...Как оказалось, писать о себе - сложно.
Я всегда считала, что о человеке лучше говорят его дела, а не пространные рассуждения о своей уникальности.
Поэтому ограничимся самым существенным, - тем, без чего, наверное, не очень хорошо выходить в такое открытое пространство как Интернет.
Мои ценности
Свобода, Уважение, Дружба, Развитие.
Считаю, что любые отношения - и семейные, и профессиональные, могут развиваться только на их основе.

Мой девиз
Вообще-то у меня он не единственный, поэтому привожу основные:
"Другие могут быть другими"
"Ты можешь многое.
Ты можешь не все"
"За все нужно платить. Иногда деньгами":)
И, конечно, любимый Ричард Бах:
"Вот простой тест, окончена ли твоя миссия на Земле - ЕСЛИ ТЫ ЖИВ, ТО - НЕТ".
Этим и руководствуюсь. Верю, что от одного человека зависит очень многое.

Мои пристрастия.
Люблю готовить, немножко вяжу.

Мои принципы
Обычно защищаю не Правого, а - Слабого. А перед теми, кто не прав, просто извиняюсь.
Стараюсь делиться с жадными, учиться у сильных и не мешать одиноким наслаждаться своим одиночеством.
А еще у меня есть один важный принцип: лучше сделать и жалеть, чем жалеть, что не сделал.

Моя работа
Моя нынешняя работа сначала была хобби. А потом я так увлеклась, что поняла: педагогика - та единственная наука, которая способна изменить мир. Почему бы не поучаствовать в этом благородном процессе?
Я очень люблю свою работу, ведь в этой области можно развиваться бесконечно.
* * *
В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Ми намагаємось, щоб нашу учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від нашої самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності залежить майбутнє нашого народу.
* * *
Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!
* * *
Вчительство – це і мистецтво і праця. Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює основу творчої людської діяльності.

* * *
Школа – домівка, в якій ми живемо.
* * *
Єдність у меті, свобода у творчості, всьому – любов!
* * *
Дати дитині якісну освіту, не викликавши при цьому відрази до навчання -
можливо! Намагаюсь, щоб дитина, яка весь день проводить у школі, зберегла нормальну психіку й зміцніла своє здоров'я. Шановні батьки, будьте впевнені, що вашу дитину люблять в школі так само, як любите її ви.
Життєвий девіз:
Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілити.
Але для цього ви маєте єдине що в нас є,- це час!
Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом
Той, хто прагне, зробить більше за того, хто може.

Творче кредо:
Ідеал у самому тобі. Перешкоди до його досягнення, знову-таки, в тобі. Твій стан - це той матеріал, із якого ти маєш створити цей ідеал.

Візьми промінь світла
І спрямуй його туди,
Де панує темрява...
 
Візьми усмішку
І подаруй її тому,
Хто так її потребує.

Візьми доброту
І яви її тому, хто сам
Не вміє віддавати.

Візьми віру
І віддай кожному,
Хто не має її.
 
Візьми любов  
і неси її всьому світові.

Моя мета: Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології.

* * *

"Ми любимо свою професію і віримо, що наші зусилля у вихованні та навчанні дітей допоможуть формувати в учнях життєві компетентності".

* * *
Рецепт вчительської молодості:
Систематично вживай: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю.
* * *

Рецепт вчительського щастя:
Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
 * * *
Життєве кредо: Доводиться бігти з усіх ніг лише для того, щоб залишитися на тому самому місці. Якщо хочеш потрапити в інше місце, потрібно бігти вдвічі швидше…
                                                         Льюіс Керрол «Аліса у країні Чудес»  
Педагогічне кредо
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
                                                      Стародавня мудрість
* * *
Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини.
Котрий рік навчаю дітей та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи. Працюючи за системою розвивального навчання, прагну не робити поділу між дітьми на сильних і слабих, а вчу їх цінувати свою працю та намагатися виконувати її якнайкраще.
* * *
Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу. Школярі навчаються в атмосфері взаємоповаги, любові, добра. Живемо однією великою родиною.
Виявляючи та розвиваючи творчий потенціал, створю
ю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Шляхом переведення елементів зовнішнього світу у внутрішнє "Я", здійснюю соціальну адаптацію дитини, а головними чинниками цього стають навчання та виховання.
* * *
Завданням кожного з нас є зробити процес навчання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.
* * *
Наш символ - це біле латаття,
Бо квітка дарує життя.
На світі все хочемо знать ми,
Щоб учням давати знання.

Ідуть діти вперше до школи,
Щоб гарні отримать знання.
У квіточки є білий колір,
А в учнів - душі чистота.

Середина квітки - жовтова
І радість відчуємо ми,
Коли учні гарно читають
Й цікаво їм з нами завжди.

У квітки листя зеленіють,
Мов наша надія ота
На те, що на нашій ниві
Зійдуть гарні сходи знання

Цікава символіка кольорів цієї квітки:
Білий колір - це чистота. Це юні, чисті душі дітей, які вперше приходять до школи.
Жовта середина квітки - це світло, радість, насолода, яку ми відчуваємо від своєї праці.
Зелений колір - мир, надія. Надія на те, що наша педагогічна нива ряснітиме чудовими сходами
Чому саме ця квітка? За переказами старожилів нашого селища, в річці Ірпінь було багато латаття. Гуляючи берегами річки, хлопці рвали ці квіти для своїх коханих. Але водяні діви, що жили в річці, оберігали квіти. Сміливців, які намагалися порадувати своїх дівчат чарівними квітами, водяні діви тянили в глибінь ріки. Але щоб не сталося біди, хлопці повинні були придумати найчарівніші слова і з ними звертатися до водяних дів. Кому щастило, той повертався з букетом прекрасних квітів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий